Här lär vi oss om aktivitetsnivåer på muspekaren i AutoCAD+MagiCAD Varför ska vi kunna detta? Att kunna se ifall ett kommando körs eller ej (och hur långt in i kommandot du är) hjälper dig förstå hur t.ex. subkommandon funkar i MagiCAD!
Frågor? Gå till forumet! Ange avsnittets kod (XX.X) som Topic Title för snabbare svar.
Logga in
Accessing this kurs requires a login. Please enter your credentials below!