15.1 Intro

Här lär vi oss om aktivitetsnivåer på muspekaren i AutoCAD+MagiCAD
Varför ska vi kunna detta?
Att kunna se ifall ett kommando körs eller ej (och hur långt in i kommandot du är) hjälper dig förstå hur t.ex. subkommandon funkar i MagiCAD!

Frågor? Gå till forumet! Ange avsnittets kod (XX.X) som Topic Title för snabbare svar.