40.1 Intro

Här lär vi oss rita i 3D som riktiga cowboys!
Varför ska vi kunna detta?
Ibland är det lättare att rita i 3D-viewports, men det finns många fallgropar som vi lär oss här!

Frågor? Gå till forumet! Ange avsnittets kod (XX.X) som Topic Title för snabbare svar.