Här lär vi oss rita i 3D som riktiga cowboys! Varför ska vi kunna detta? Ibland är det lättare att rita i 3D-viewports, men det finns många fallgropar som vi lär oss här!
Frågor? Gå till forumet! Ange avsnittets kod (XX.X) som Topic Title för snabbare svar.
Logga in
Accessing this kurs requires a login. Please enter your credentials below!