Detta är det första avsnittet om textning och mått (Annotation) i Revit. Detta klipp handlar om förberedelser vi behöver göra innan vi börjar annotera.
Varför ska vi kunna detta?
Eftersom annotations endast syns i den view där de skapats måste vi börja med att sätta upp plot-views (vyer för utskrift). Detta gör vi eftersom text i regel bara behövs i utskrifter, inte i modelleringsvyerna.